• ۰٣١٣٢٢۰ ٥٦٤٥

کارخانه محتوا

کارخانه محتوا
نوع دوره: 
حضوري
توضيحات ضروري: 
دوره به صورت کارگاهي در چهار روز برگزار مي‌گردد
كد درس: 
9800000
طول دوره: 
32 ساعت
گروه: 
سرفصل ها: 
- تعاريف محتوا ديجيتال، انواع محتوا، بازاريابي محتوا و استراژي هاي ارايه محتوا - مراحل چرخه استراتژي بازاريابي محتوا - مفهوم، بايد ها و نبايد هاي رابط عمومي آنلاين - اصول برندينگ و نقش محتوا سازي - اصول داستان سرايي، سناريونويسي -مديريت و نحوه استفاده از شبکه هاي اجتماعي در ارايه محتوا
هدف: 
ارتقاي سطح علمي مسئولين و کارشناسان روابط عمومي و رسانه با فناوري هاي جديد

افزودن ديدگاه

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.